سامان جلیلی - تشویش
سامان جلیلی - تشویش
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

دانلود آهنگ : سامان جلیلی - تشویش

ترانه سرا : شهرام جلیلی
آهنگساز : سامان جلیلی
تنظیم کننده : حامد برادران

[Gbm - D - Bm - Dbm]

Dbm                D       Bm          Dbm                    Gbm                                 

من التماس میکنم اما تو میخندی ... من خیره میمونم چشماتو میبندی

Dbm             D     Bm             Dbm                   Gbm                                

من عاشقت بودم چرا نمیفهمی ... نمونده از قلبت برای من سهمی

Dbm                                    Gbm                                    

منم که آرومم تویی که لج کردی ... تو از همین لحظه راهتو کج کردی

Dbm                             D            Bm                             

یا اینکه میتونی شبیهِ سابق شی ... نه دل به من میدی نه میخوای عاشق شی

Dbm                  E                  Bm                 D                                     

(از این همه شاید دچار تشویشم ... بمونو با رفتن نکش به آتیشم) 2

[D  -  E] 2

[D - Bm - E - Dbm] 2

Dbm            D    Bm           Dbm                     Gbm                                     

میدونی احساسم تو رو نشون میده ... تموم دنیامو غمت تکون میده

Dbm           D        Bm             Dbm               Gbm                                    

تو هم شبیهِ من یه آرزو داری ... که سهمِ تو باشم تو خوابو بیداری

 

منم که آرومم ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: